Ejendomme og lejemål
Ledige lejemål
Boligsøgende
Administration
Nyheder
Værd at vide
Om NME
Kontakt os
Lejer login
Administration af ejendomme
Administration af bolig- og erhvervsejendomme
Vi tilbyder at varetage alle administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift af boligudlejnings- og erhvervsejendomme. Vi sørger kort sagt for at ejendommen fungerer optimalt.
Blandt vores kompetenceområder finder man:
Opkrævning af husleje, á conto varme og andre ydelser
Udfærdigelse af lejekontrakter
Genudlejning
Varsling af huslejestigninger
Betaling af regninger
Bogføring
Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
Udarbejdelse af regnskab
Syn ved lejerskifte
Styring af tilsyn med ejendommen, ordinær vedligeholdelse mv.
Administrationen foretages altid i overensstemmelse med den til enhver tid gældende lovgivning på området.
Administration af ejerforeninger
Udførelse af alle administrative opgaver i forbindelse med ejendommens og foreningens daglige drift
Mere om ejerforeninger
Rådgivning- og Byggesagsstyring
Rådgivning i administration samt hjælp til koordinering af byggesager og udførelse af administrativt arbejde
Mere om rådgivning
NME Ejendomsadministration
Søren Nymarks Vej 15 · DK-8270, Højbjerg · Tlf .: 8628 1799 · Fax : 8628 8550 ·
mail@nmejendom.dk
CMS og webdesign: ProCore