Administration af ejendomme
Ejendomme top
Administration af bolig- og erhvervsejendomme
Vi tilbyder at varetage alle administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift af boligudlejnings- og erhvervsejendomme. Vi sørger kort sagt for at ejendommen fungerer optimalt.

Blandt vores kompetenceområder finder man:
  • Opkrævning af husleje, á conto varme og andre ydelser
  • Udfærdigelse af lejekontrakter
  • Genudlejning
  • Varsling af huslejestigninger
  • Betaling af regninger
  • Bogføring
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
  • Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Syn ved lejerskifte
  • Styring af tilsyn med ejendommen, ordinær vedligeholdelse mv.
Administrationen foretages altid i overensstemmelse med den til enhver tid gældende lovgivning på området.
Administration af ejerforeninger
Ejerforeninger
Udførelse af alle administrative opgaver i forbindelse med ejendommens og foreningens daglige drift


Arrow Mere om ejerforeninger
Rådgivning- og Byggesagsstyring
Byggesagsstyring
Rådgivning i administration samt hjælp til koordinering af byggesager og udførelse af administrativt arbejde


Arrow Mere om rådgivning

 

NME Ejendomsadministration
Søren Nymarks Vej 15 · DK-8270, Højbjerg · Tlf .: 8628 1799 · Fax : 8628 8550 · mail@nmejendom.dk
CMS og webdesign: ProCore