Administration af ejerforeninger
Ejerforeninger top
Mangler du en administrator til jeres ejerforening?
Som administrator for ejerforeninger - herunder også grundejerforeninger - overtager vi ansvaret for udførelse af alle daglige administrative opgaver i forbindelse med ejendommen.

Vi varetager blandt andet disse administrative opgaver:

  • Opkrævning af á conto varme, fællesudgifter og andre ydelser
  • Betaling af regninger
  • Bogføring
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskab
  • Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Udfærdigelse af budget
  • Afholdelse af generalforsamling
  • Ved ejerskifte; registrering og evt. kontrol af sikkerhedsstillelse
  • Korrespondance med offentlige myndigheder
  • Løbende rådgivning og dialog med ejendommes bestyrelse


Kontakt os for at høre mere om administration af ejerforeninger

Administration af ejendomme
Ejendomme
Varetagelse af alle opgaver i forbindelse med den daglige drift af boligudlejnings- og erhvervsejendomme i Århus


Arrow Mere om ejendoms ydelser
Rådgivning- og Byggesagsstyring
Byggesagsstyring
Rådgivning i administration samt hjælp til koordinering af byggesager og udførelse af administrativt arbejde


Arrow Mere om rådgivning

 

NME Ejendomsadministration
Søren Nymarks Vej 15 · DK-8270, Højbjerg · Tlf .: 8628 1799 · Fax : 8628 8550 · mail@nmejendom.dk
CMS og webdesign: ProCore