Rådgivning og byggesagsstyring
Rådgivning top
Rådgivning i administration og byggesagsstyring
Vi tilbyder professionel rådgivning inden for alle områder af ejendoms-administrationsarbejdet. Det kan blandt andet dreje sig som selvstændige ejerforeninger der ønsker hjælp til ad hoc opgaver, såsom energimærkning af ejendommen eller afholdelse af generalforsamling.

Som kunde sammensætter man selv kombinationen af den rådgivning, man ønsker at benytte sig af. Arbejdet udføres altid mest hensigtsmæssigt og med et minimum af udgifter for vore kunder.

Eksempler på rådgivning kunne være
  • Energimærkning
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskab
  • Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Udfærdigelse af budget
  • Afholdelse af generalforsamling
  • Ved ejerskifte; registrering og evt. kontrol af sikkerhedsstillelse
  • Korrespondance med offentlige myndigheder
  • Udfærdigelse af lejekontrakter

Vi tilbyder også rådgivning og hjælp til koordinering af byggesager og varetager her alt administrativt arbejde på vegne af ejendommens bestyrelse eller ejer. Det kan dreje sig om små og store bygge- og renoveringsopgaver.

Helt konkret kan vi hjælpe vores kunder med at finde dygtige autoriserede håndværkere, samtidig med at vi udarbejder kontrakter, står for alt korrespondance til de offentlige myndigheder og i det hele taget sørger for at opgaven i alle henseender udføres korrekt.

Kontakt os for at høre mere om mulighederne for rådgivning og byggesagsstyring.

Administration af ejendomme
Ejendomme
Varetagelse af alle opgaver i forbindelse med den daglige drift af boligudlejnings- og erhvervsejendomme i Århus

Arrow Mere om ejendoms ydelser
Administration af ejerforeninger
Ejerforeninger
Udførelse af alle administrative opgaver forbundet med ejendommens og foreningens daglige drift


Arrow Mere om ejerforeninger
NME Ejendomsadministration
Søren Nymarks Vej 15 · DK-8270, Højbjerg · Tlf .: 8628 1799 · Fax : 8628 8550 · mail@nmejendom.dk
CMS og webdesign: ProCore