Information vedr. Covid19
17. december 2020
Information vedr. Covid19

Download

 

Orientering til alle lejere/ejere og samarbejdspartnere.

 

I forbindelse med regeringens seneste anbefalinger vedrørende Covid19, har vi ved NME Ejendomsadministration besluttet at ændre nogle enkelte af vores arbejdsrutiner fra den 21. december 2020.

Både viceværterne og kontoret er dagligt i kontakt med mange mennesker og for ikke at risikere unødig smittespredning har vi valgt at suspendere viceværternes kontortider. Alle henvendelser skal ske enten pr. mail eller telefon.

Vi vil løbende følge op på samtlige henvendelser, men samtidig skal vi påpege, at der kun udføres akutte opgaver i private hjem i denne periode.

Vi opfordrer samtidig til at man ikke retter personlig henvendelse til kontoret i Højbjerg, men også her henvender sig pr. telefon eller mail.

Ved alle personlige henvendelser er det et krav, at der bæres mundbind og at man husker afspritning.

 

Med venlig hilsen

NME Ejendomsadministration

 

 

NME Ejendomsadministration
Søren Nymarks Vej 15 · DK-8270, Højbjerg · Tlf .: 8628 1799 · Fax : 8628 8550 · mail@nmejendom.dk
CMS og webdesign: ProCore