Administration af ejerforeninger
Udførelse af alle administrative opgaver forbundet med ejendommens og foreningens daglige drift
Mangler du en administrator til jeres ejerforening?
Som administrator for ejerforeninger - herunder også grundejerforeninger - overtager vi ansvaret for udførelse af alle daglige administrative opgaver i forbindelse med ejendommen.
Vi varetager blandt andet disse administrative opgaver:
- Opkrævning af fællesudgifter, á conto forbrugsudgifter og andre ydelser
- Betaling af regninger
- Bogføring
- Udarbejdelse af forbrugsregnskab
- Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
- Udarbejdelse af regnskab
- Udfærdigelse af budget
- Afholdelse af generalforsamling
- Registrering af ejerskifte
- Korrespondance med offentlige myndigheder
- Løbende rådgivning og dialog med ejendommes bestyrelse
Kontakt os for at høre mere om administration af ejerforeninger
PROFESSIONEL EJENDOMSADMINISTRATION
Skræddersyet TIL JERES BEHOV
Med vores dedikation til ekspertise og service har vi hos NME Ejendomsadministration i over 50 år været bannerførere i vores branche. Vi tilbyder en komplet løsning, der omfatter alt fra bogføring og udarbejdelse af regnskab til afholdelse af generalforsamlinger og korrespondance med offentlige myndigheder. Vores erfarne team sørger for, at alle administrative aspekter af ejendomsdrift håndteres professionelt og effektivt.
Med fokus på kundens behov tilpasser vi vores servicepakker individuelt, så hver ejendom får den nødvendige og skræddersyede assistance. Vores mål er at sikre, at ejendomsadministrationen kører gnidningsløst og med et minimum af bekymringer for vores kunder.
Lad os hjælpe med at løfte byrden af administrationen, så I kan fokusere på det, der virkelig betyder noget. Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan optimere jeres ejendomsadministration og skabe værdi for jeres forening.
Få et uforpligtende tilbud på administration af jeres ejerforening
Udfyld formularen – så vender vi tilbage med et tilbud